88 هزار واحد مسكن مهر تا پایان سال جاری در استان فارس افتتاح می شود
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهندس علی نیكزاد روز شنبه در بدو ورود به شیراز در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد 22 هزار واحد مسكن روستایی و 66 هزار واحد مسكن مهر شهری است.

وی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهوری به استان فارس كه به منظور افتتاح واحدهای مسكن مهر صورت گرفت، پیگیری پروژه ها در این بخش و همچنین بررسی روند اجرای طرح های مهر ماندگار و رفع موانع از سر راه اجرای آنها را به عنوان هدف سفر خود به استان فارس عنوان كرد.

به گفته وزیره راه و شهرسازی تا سال 1385 در استان فارس 904 هزار واحد مسكن شهری و روستایی به بهره برداری رسید و در دولت های نهم و دهم تا كنون 108 هزار واحد مسكن ساخته شده است.

نیكزاد در بخش دیگری از مطالب خود اظهار داشت: ثبت نام مسكن مهر در كلان شهرهایی نظیر تهران و شیراز در صورتی كه افراد حائز شرایط باشند، همچنان ادامه دارد.

وزیر راه و شهرسازی در نخستین برنامه سفر خود به استان فارس در محل اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح عدالت در شیراز حصور یافت و از نزدیك با روند اجرای این پروژه آشنا شد و دستورات لازم را برای تسریع در ساخت این پروژه كه در زمره طرح های مهر ماندگار قرار دارد ، صادر كرد.

در بازدید از پروژه ها، مهندس حسین صادق عابدین استاندار فارس و معاون عمرانی این استانداری ، وی را همراهی می كنند.

2026 /679





:: برچسب‌ها: آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: